Project Planning

Bij aanvang van het project, inventariseert de project manager diverse deadlines en beslismomenten die er tijdens de uitvoering zijn. 

Meestal zijn dit er nogal wat, variërend van tijdig de benodigde materialen bestellen en technische voorzieningen op de locatie. Tot het op tijd regelen van de grafische uitingen. En natuurlijk het uitwerken van een op- en afbouwplanning voor het project. 

Verder houdt de project manager zich bezig met de logistieke kant van jouw project, plant hij of zij de benodigde productie in onze eigen fabriek en zorgt voor een passende personele planning om het project op alle fronten tijdig op te leveren. 

Uiteraard worden alle details vooraf samen besproken en vastgelegd, zodat je jouw project met een gerust hart aan ons kunt overlaten. 

Project planning

Bij aanvang van het project, inventariseert de project manager diverse deadlines en beslismomenten die er tijdens de uitvoering zijn.

Meestal zijn dit er nogal wat, variërend van tijdig de benodigde materialen bestellen en technische voorzieningen op de locatie. Tot het op tijd regelen van de grafische uitingen. En natuurlijk het uitwerken van een op- en afbouwplanning voor het project.

Verder houdt de project manager zich bezig met de logistieke kant van jouw project, plant hij of zij de benodigde productie in onze eigen fabriek en zorgt voor een passende personele planning om het project op alle fronten tijdig op te leveren.

Uiteraard worden alle details vooraf samen besproken en vastgelegd, zodat je jouw project met een gerust hart aan ons kunt overlaten.