Versturen...

Meer informatie nodig?
Wij bellen u graag terug.

Wij wijzen u op onze privacyverklaring
x
+ 31 (0)570 65 62 55
info@the-inside.nl
LinkedInFacebookTwitterPinterest

JANUARI 2017 - HORECAVA


Dinsdag 10 januari brachten wij een bezoek aan de Horecava in de Rai Amsterdam. Voor deze grootste nationale vakbeurs voor horecaprofessionals bouwden wij de stands voor vijf van onze opdrachtgevers. Het zijn mooie open en gastvrije stands geworden waar onze opdrachtgevers veel complimenten over kregen (van zowel bezoekers als andere standhouders)!

We begonnen de dag in hal 1. Hier vonden we de eerste twee van onze opdrachtgevers: Wegter, die totaalconcepten (servies, bestek en glaswerk) voor de professionele keuken en tafel bieden en Glatz, de Zwitserse parasolfabrikant.

Wegter is een nieuwe opdrachtgever voor ons en voor hen ontwierpen en bouwden we een open stand geworden met veel details. De stand is open en toegankelijk en biedt genoeg ruimte voor Wegter om hun producten te optimaal te kunnen tonen. De sfeervolle bar en spontane barista zorgen voor aangename beleving en het was goed om te horen dat zij ook al veel complimenten over hun stand gekregen hadden!

Doordat de horeca parasols het middelpunt van de stand van Glatz moeten vormen, is de 
stand eenvoudig ingericht. Door de mooie visuals op de achterwand wordt de toepassing van de parasols duidelijk in beeld gebracht. De bezoeker kan door het open karakter van de stand zelf onder de parasols doorlopen en de geïntegreerde verlichting en terrasverwarming bekijken en ervaren. 

In hal 7, de nieuwe food hal, vonden we de volgende twee stands van onze hand: Yama Products en Misset Horeca. 

De stand van Yama Products is gebaseerd op een al eerder door ons gebouwde stand voor deze  Japanse food specialist. Dit jaar kwam het idee van het typische Japanse eethuis echter nog beter uit de verf. In dit ‘huis van Yama’ staan gastvrijheid en geborgenheid centraal. En dat bleek: de hele dag lang werd deze stand drukbezocht en stonden de bezoekers zelfs buiten de stand te wachten om met Yama te praten en de ramen noodle burger van culinair chef Arjan Siemerink te proeven.  

De stand van Misset Horeca, dé multimediale informatiebron voor ondernemers en managers in de horeca biedt veel ruimte om te zitten en netwerken. Met kartonnen pop up tafels en krukjes en zitjes van houten pallets. Eye catcher is de cocktailbar die bijna de hele achterwand bekleed.  De combinatie van steigerbuizen en hout, aangekleed met planten geeft gelijk een sfeervolle uitstraling. De vriendelijke standbemanning en de lekkere cocktails maken het geheel een stand waar je graag een tijdje doorbrengt. En waar je jezelf ook nog eens kunt vermaken met het spelen van een VR game! 

Onze wandeling eindigde in hal 7, de koffiehal, waar we onze stand van Mocca D’or konden bewonderen. Dit jaar had deze producent van ambachtelijke koffieconcepten geen hoekstand, maar een kopstand. Er is daarom een hele nieuwe stand ontworpen die vooral overzichtelijk, open en aansprekend moest zijn. En het resultaat is er! Als je aan komt lopen valt de vierkante eye catcher in de lucht enorm op. Door hierop geen visual te plaatsen maar alleen gebruik te maken van de kleurstelling en het logo van Mocca D’or (zwart/rood) is de stand gelijk te herkennen. Je ziet direct dat de stand makkelijk toegankelijk en klantvriendelijk is en dat beeld wordt alleen nog maar versterkt door de enthousiaste standbemanning. Dat zij ook nog eens de lekkerste koffie op de beurs serveren maakt de standbeleving natuurlijk compleet. De drukte in en rondom de stand maakte dat eens te meer duidelijk! 

Vijf verschillende opdrachtgevers, vijf verschillende stands. Maar alle vijf stands waar we trots op zijn en die we graag willen laten zien! Wegter, Glatz, Yama Products, Misset Horeca en Mocca D’or: hartelijk bedankt voor de constructieve samenwerking!