Doelen

Als je aan een beurs gaat deelemen of een eigen evenement wil gaan opzetten, heb je een bepaald doel voor ogen. De voorbereiding en het uitdenken begint vaaak al maanden van tevoren. Het is belangrijk hier de tijd voor te nemen en je doelstelling helder te formuleren. 

Verkoopgerelateerde doelstellingen, zoals het verkopen van een bepaald aantal producten of het realiseren van een minimaal aantal klantafspraken na de beurs. 

Netwerkgerelateerde doelstellingen, zoals het ontvangen van (potentiële) opdrachtgevers, of het introduceren van nieuwe producten bij  bestaande klanten.

Minstens zo belangrijk is het SMART maken van deze doelstellingen. Dat zorgt ervoor dat jouw team de verwachtingen kent en het maakt de resultaten na afloop meetbaar. 

Doelen

Als je aan een beurs gaat deelemen of een eigen evenement wil gaan opzetten, heb je een bepaald doel voor ogen. De voorbereiding en het uitdenken begint vaaak al maanden van tevoren. Het is belangrijk hier de tijd voor te nemen en je doelstelling helder te formuleren.

Verkoopgerelateerde doelstellingen, zoals het verkopen van een bepaald aantal producten of het realiseren van een minimaal aantal klantafspraken na de beurs.

Netwerkgerelateerde doelstellingen, zoals het ontvangen van (potentiële) opdrachtgevers, of het introduceren van nieuwe producten bij bestaande klanten.

Minstens zo belangrijk is het SMART maken van deze doelstellingen. Dat zorgt ervoor dat jouw team de verwachtingen kent en het maakt de resultaten na afloop meetbaar.