Doelgroep

Met het vaststellen van de doelstelling(en), is het belangrijk om ook vast te stellen wie de doelgroep is voor het evenement of beursdeelname.

Stel jezelf de vraag of deelname gaat om het benaderen van bestaande opdrachtgevers of juist het ontmoeten van potentiële opdrachtgevers. Houdt daarbij de interne rangorde, en doelstellingen voor ogen. 
Door hier vooraf over na te denken kun je gericht een lijst opstellen van bedrijven en mensen waarmee je contact wil leggen tijdens het evenement of beurs. 

Budget

Welk budget wil en kan je aan een beursdeelname of evenement besteden? Door dit vooraf zorgvuldig te bepalen creëer je een solide basis voor je project. Over dit onderwerp hebben wij HIER speciaal informatie gedeeld.

Doelgroep

Met het vaststellen van de doelstelling(en), is het belangrijk om ook vast te stellen wie de doelgroep is voor het evenement of beursdeelname.

Stel jezelf de vraag of deelname gaat om het benaderen van bestaande opdrachtgevers of juist het ontmoeten van potentiële opdrachtgevers. Houdt daarbij de interne rangorde, en doelstellingen voor ogen.

Door hier vooraf over na te denken kun je gericht een lijst opstellen van bedrijven en mensen waarmee je contact wil leggen tijdens het evenement of beurs.

Budget

Welk budget wil en kan je aan een beursdeelname of evenement besteden? Door dit vooraf zorgvuldig te bepalen creëer je een solide basis voor je project. Over dit onderwerp hebben wij HIER speciaal informatie gedeeld.