Project plan

De doelstelling(en), doelgroep(en) zorgen ervoor dat u uw plan verder kunt uitwerken in de volgende vier elementen.

Design; laat uw stand of evenement uitwerken, neem in het ontwerp uw doelen en doelgroep mee om te bepalen wat u nodig heeft op uw stand om uw doelen te behalen.

Crew; bepaal welke mensen bij uw stand of eventcrew passen, organiseer bijeenkomsten om ‘awareness’ te creëeren en betrek ze bij het proces.

Campagne; denk na over de ‘look and feel’ van de stand of evenement, kies voor een uitstraling passend bij uw bedrijf. Stel een communicatieplan op en nodig uw (potentiële) opdrachtgevers uit. 

Follow up; bereidt uzelf voor op de acties ná de beurs of het evenement, hoe gaat u verdere follow-up geven aan de leads en gesprekken. Hiermee zorgt u er ook voor dat uw doelstellingen meetbaar worden (SMART)

Exhibition plan

The chosen goals will be translated into an exhibition plan. Such a plan contains four main elements:

Exhibition stand – get your stand designed and built and determine your stand goals.

Stand crew – choose the right people and train them.

Campaign – determine the theme and appearance of your stand, make a communication plan and invite your business connections.

Follow up – prepare the follow up after the exhibition so your sales department and stand crew know your expectations.